Paper Paid Pitt and Jolie for Piracy Damages

pitt-jolie
The paper News of the World now accepted their allegations to the couple Brad Pitt and Angelina Jolie as being “false and intrusive”. The couple won over their case filed against the paper for what they published saying they would separate and had agreed custody arrangements.

The case was filed for misuse of private information and breach of the 1998 Data Protection Act, which is referring to the front page story dated 24 January, which had the headline “Pitts all over”. The posts discussed about the couple’s divorce and the agreement behind it.

However, the named lawyer, Sorrell Trope of Schillings Lawyers, who was said to have been processing it sent a letter and said that he never met the couple and do any businesses with them. “I have never met… your clients or had any involvement with either of them. The foregoing is true with respect to all other members of this firm,” said Trope.

The paper agreed to give an apology along with a payment to the couple for the damages it has brought. The money would be given to the foundation of the couple. The newspaper confirmed that a settlement had been reached, but declined to give further comments.